Seurainfo

Uplakers on keväällä 2009, Ylöjärven Tapparan ja Ylöjärven Ilveksen jääurheilutoiminnan yhdistymisen myötä, perustettu ylöjärveläinen jääurheiluseura. Seura on Suomen jääkiekkoliiton ja Suomen taitoluisteluliiton jäsen. Harrastajamäärältään seuramme on Pirkanmaan kolmanneksi suurin.

Uplakers ry tarjoaa monipuolista ja laadukasta jääkiekko- ja taitoluisteluvalmennusta oheislajeineen kaikentasoisille luistelijoille harrastaja- ja kilpatasolla. Toiminnan tavoitteena on tarjota harrastajille sekä fyysistä että henkisträ kehittymistä edistävä harrastus. Korkeatasoinen valmennus antaa mahdollisuuden edetä hyvän harrastuksen parissa mahdollisimman korkealle.

Tasokkaan ohjauksen ja valmennuksen takeena jääkiekossa ovat valmennuspäällikkö sekä eri ikäluokkien koulutetut ja motivoituneet vastuuvalmentajat. Lisäksi Tampereen Tapparan kanssa solmittu seurayhteistyösopimus, johon kuuluu mm. Hämeenkyrön Hokkarit, HC Nokia ja Valkeakosken Kiekko-Ahma, antaa entistäkin paremmat mahdollisuudet kehittää paikallista toimintaa.

Lisäksi Uplakers kiekkojaosto tarjoaa luistelu- ja kiekkokoulutoimintaa, minkä kautta luodaan mahdollisimman helppo ja kiinnostava tapa aloittaa hauska ja kehittävä harrastus jääurheilu parissa.

Tarjoamme myös luistelu- ja Leijona-kiekkokoulua ryhmissä, joita on: lapsi-vanhempiryhmä ensimmäistä kertaa jäällä oleville, luistelukoulu hiukan kehittyneemmillle ja kiekkokoulu kaikille jääkiekosta innostuneille luistelijoille.

Uplakers Jääkiekkojaosto on ollut Tähtiseura 10.6.2021 alkaen. Tähtiseura on Olympiakomitean, lajiliittojen ja liikunnan aluejärjestöjen uusi seurojen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.
Tähtimerkki on lupaus laadusta nykyisille ja uusille seuran jäsenille sekä heidän lähipiirilleen ja tukijoille. Tähtimerkki on osoitus modernista, ketterästä ja inhimillisestä toimintatavasta, joka sopii kaikille liikkujille. Se vastaa erilaisten liikkujien tarpeisiin, mutta myös kehittyy heidän mukanaan.

Lue lisää Tähtiseurasta Olympiakomitean sivuilta