Tervetuloa seuraan

TERVETULOA SEURAAN

Toimintamme on kasvanut lähes joka kausi, harrastajamäärät ovat lisääntyneet, osassa ikäluokkia on useita joukkueita ja tämän myötä myös valmentajia on tullut toimintaan lisää. Uplakers pyrkii koko ajan kehittämään toimintaansa. Kiekkojaosto perustettiin kaudella 2016-2017. Uplakers jääkiekko on Suomen jääkiekkoliiton alainen seura.

Uplakers jääkiekko on osa Uplakers ry jääurheiluseuraa. Jääkiekossa on harrastajia tällä hetkellä ikäluokkajoukkueet sekä kiekko- ja luistelukoulu mukaan lukien noin 400 harrastajaa. Jääkiekkoliiton kanssa yhteistyössä koulutetut valmentajat, aktiivinen kiekkojaosto sekä joukkueenjohtajat ja huoltajat takaavat laadukkaan toiminnan niin jäällä kuin sen ulkopuolellakin. Jääkiekkotoiminnasta seurassa vastaa kiekkojaosto yhdessä valmennus- ja junioripäällikön kanssa.

Jääkiekon harjoitus- ja kilpailutoimintaan osallistuvat joukkueet:

Edustusjoukkue (II-Div.), U17 Suomi-sarja (-06), U17 Akatemia II-Div.(-07), U15 (C2-08), U14 (D1-09), U11 (E1-12), U10 (F1-13), U09 (F2-14) ja  U08 (G1-15-16)

Luistelu- ja kiekkokoulujen toimintaa jatketaan syys- ja kevätkaudella edellisten vuosien tapaan. Lisäksi tarjotaan lapsi/vanhempi luistelu mahdollisuus ns. tuoliryhmä. Luistelu- ja kiekkokoulujen toiminta käynnistyy syyskuussa 2022.