Leijona-Kiekkokoulu

Leijona-kiekkokoulu toteutetaan Jääkiekkoliiton Leijona kiekkokoulu konseptilla. Ajatuksena ja tavoitteena on leikkimielisten harjoitteiden ja pelien avulla tutustuttaa lapset lajiin ja tarjota heille myös hieman
luistelutekniikan oppimista. Lapsilla on kiekkokoulun jälkeen mahdollisuus jatkaa harrastusta seuran jääkiekkojoukkueissa. Kiekkokoulu on tarkoitettu 4 10 vuotiaille lapsille, jotka osaavat jo luistella sujuvasti omin avuin

Kiekkokouluun vaaditaan kaikki kiekkovarusteet jo pelkästään turvallisuuden takia!

Pakolliset varusteet:

• Luistimet
  • Jääkiekkokypärä + CE hyväksytty ristikko
  • Kaulasuojus
  • Jääkiekkomaila
  • Jääkiekkohanskat
  • Säärisuojat
  • Kyynärsuojat
  • Alasuoja
  • Hartiasuoja
  • Pelihousut

Toiminta toteutetaan yhteistyössä seuran Valmennus, Junioripäällikön, Luistelukoulun rehtorin, Taitovalmentajan sekä Ohjaajien kesken.

Harrastajien kehittymisen seuranta on jatkuvaa, tapahtuu yllä mainittujen tahojen toimesta. Mikäli kehitystä tapahtuu siinä määrin niin joukkuetoimintaa ehdotetaan seuran puolelta. Joukkuetoimintaan voi siirtyä siinä tapauksessa halutessaan saman tien.

Olkaa ajoissa paikalla, varusteiden pukemisessa menee aina oma aikansa! Samalla lapset ehtivät tutustua ohjaajiin ja toisinpäin.

Olkaa matalalla kynnyksellä yhteydessä, jos ja kun kysyttäviä asioita mieleen juolahtaa. Hihasta saa aina seuran edustajaa nykäistä.

Tärkein asia vielä tässä kohtaa on, että hallille tullessa ja varsinkin lähtiessä ollaan iloisella ilmeellä!

Jääkiekkoliiton info Leijona-kiekkokoulusta tästä⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

VAKUUTUS:

Ilmoittautumisen lisäksi, tulee lapselle tehdä Kiekkokoulurekisteröinti, hinta 5 €+Suomisportin ja maksuvälittäjien palvelumaksu 1,75€ /pelipassi. Kiekkokoulurekisteröinti tapahtuu Olympiakomitean Suomisport-palvelun kautta.

Kiekkokoulurekisteröinti  tästä.